Söndag

Igår var jag inne hela dagen och vilade så jag skulle orka gå ut på kvällen. Jag har så jäkla ont i halsen. Skulle inte förvåna mig om det är halsfluss. Jag får ju alltid det på våren eller sommaren hemma, så varför skulle det vara annorlunda här. På eftermiddagen gick jag på salong och gjorde en ansiktsbehandling. Här masserar de hela kroppen på en när man gör en ansiktsbehandling. Men den massage jag fick hade jag gärna varit utan. Jag tror hon tog ut alla sina aggresioner på min arma kropp. Hon slog på mig och drog i armar och ben. Hon drog mig i håret också och då blev jag nästan förbannad för det är bland det värsta jag vet. När jag kom hem igen så kom Vicki och Denise hit och väntade på mig medan jag gjorde mig klar, sen gick vi på Mojito och åt middag. Efter maten gick till Guava och träffade Peter och de andra. Det var vattenmelonätartävling där och gissa vem som vann...Peter såklart!! Seriös som alltid när det gäller tävlingar :) Han vann en flaska vodka som tog slut ganska snabbt. Efter Guava gick vi på Sailing club där det skulle vara reggaeton fest, men det var inget märkvärdigt. Jag gick hem med Peter strax efter ett.

Nu har vädret blivit bättre här iaf hoppas det har blivit bättre hemma också. Systeryster med familj verkar ha valt en bra tidpunkt att sticka till Turkiet ett par veckor.

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0