Sol igen!

Nu har solen kommit tillbaka efter en vecka med regn. Det har iofs varit skönt med lite regn, så man kan vara inne utan dåligt samvete. Igår var Peter så schysst och påpekade att jag började se blek ut :(, så idag gick jag upp på 11:e våningen och la mig och pluggade på den stora verandan (eller vad man ska kalla det) som finns där. Det var lite hårt att ligga på en handduk på stengolv, så jag tror jag ska köpa en luftmadrass som jag kan ha där uppe. Det fläktar bra där så det är inte olidligt att ligga i solen.

Förra helgen var Vicki och Denise här så då var vi ut. Den här veckan har jag inte var ut nånting, förutom för att äta mat. Peter har också hållt sig inne flera kvällar, så vi har gått och lagt oss tidigt och kollat på rederiet, som vi har laddat ner några säsonger av. Världens bästa serie! Nu kanske jag överdrev, men det är kul att kolla på.

Imorgon kommer Vicki och Denise hit igen (längtar!), så då blir det väl utgång på kvällen och stranden på lördag om jag känner dem rätt. Idag har jag städat lägeheten. Det blir så förbaskat dammigt här, men det är väldigt lättstädat här. Vi har inga mattor så det är bara att sopa och skura. Perfekt med sop så man slipper dammsugarljudet :) Men Peter som är så pedantisk vill ju såklart köpa en dammsugare.

Nu ska jag gå och göra mig klar och gå och äta mat, håller på och hungra ihjäl.

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0