Måndag

Jaha, då var helgen över då...igen. Tiden går så fort. Igår gjorde jag inte mycket nytta. Win följde med mig till posten och hämtade ut mitt paket som mamma och pappa skickat, så nu har det blivit mycket godis, ostkroks och popcorn ätande. Efter att vi hade varit på posten var det egentligen meningen att vi skulle åka till marknaden och köpa mat och åka till Wins hus och äta middag med hans föräldrar, men Peter låg hemma med feber så vi får ta det nån annan dag. Peter var hemma idag från jobbet, men han mår bättre nu så imorgon ska han nog gå på jobbet.

När jag tänker efter så har jag nog inte gjort så mycket nytta idag heller...lite pluggande blev av, men inte så mycket som det borde. Vicki och Denise kommer till stan på torsdag och stannar till söndag, så jag måste plugga ordentligt innan dess så jag har tid och umgås med dem.

Nu ska jag gå och plugga eller se på film, får se vad det blir.

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0