God morgon

Har nyss klivit upp och har så jäkla ont i halsen. Skulle ha stannat inne igår kväll, jag som nästan var helt frisk.

Igår åkte jag och Sandra (jag skriver Sandi i fortsättningen. Det är ändå det alla kallar henne) till en restaurang vid stranden och åt lunch. Vi satt där bra länge och pratade om allt möjligt. Sandi berättade att Donna fick åka till ett sjukhus i Saigon för hon hade så ont i magen och på sjukhuset här kunnde de inte säga vad det var. Felet på henne var tydligen en infektion i höfterna, så idag ska hon opereras. Läkaren sa att i värsta fall kommer hon inte att kunna föda barn. Stackarn, jag hoppas det går bra för hon idag.

 Efter lunchen så tog vi en liten shopping runda, men jag köpte ingenting. Vid 6 tiden träffade vi Vicki och Denise på Mojito och åt middag. Efter maten så gick vi hem och gjorde oss iordning, sen kom de hem till oss vid 9 tiden och drack vin och skvallrade lite innan vi gick till Guava. På Guava var Peter med sina jobbarkompisar, så vi satte oss med dem en timme eller två innan vi gick till Sailing club. Peter var en duktig pojke och gick hem efter Guava, han skulle ju upp och dyka idag. Det blev en ganska lugn kväll för mig också. Jag drack bara ett glas vin och en drink ute och jag gick också hem vid halv 2. De stänger baren kl 2, men själva stället är öppet till 4, men man brukar ändå få handla i baren när de flesta av gästerna har gått därifrån så ofta blir man kvar där ett tag efter stängning.

Vädret är lite så där. Det har varit regnigt i typ en en vecka, men nu börjar det klarna upp.

Nä, nu ska jag fika lite, sen blir det plugg.

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0