Facebook bilder

Peter sa att det bara är på våran dator några bilder blir halva, eftersom det tar sån tid att ladda här, men jag tyckte att det var konstigt ändå, för när jag la in dem i ett nytt inlägg så var de fortfarande halva, men men..sägar han så så är det väl så då.

Jag läste Sofies blogg och kom på att man kunde sno bilder från facebook, så här är några.

Elin, jag och Anders på Guava
Facebookbilder


Elin och jag hemma hos Lotta i höstas
Facebookbilder


Jag och Millan hos Lotta
Facebookbilder

Jag har fler bilder också, men det blir bara error när jag ska lägga in dem. Får försöka igen sedan.
Här är några bilder som jag har snott av Simon. Så här är det i Vietnam :) 

Hundköttsrestaurang :(
Facebookbilder Simon


Snygg parkering
Facebookbilder Simon


Alex tar en powernap medan hans elever sitter framför och ser på film. Synd att chefens kontor har fönster till klassrummet :)
Facebookbilder Simon


The blinds association. Han måste varit blind han som gjorde skylten också :)
Facebookbilder Simon

Detta är ingen ovanlig syn här, men äcklig!                    
Facebookbilder Simon

Ännu en snygg parkering. Undra om han skulle klara körkortsprovet i Sverige.
Facebookbilder Simon


Om man har hjälmen bak och fram så kan man både prata i telefon och ha solglasögonen på sig. Man får inte vara dum!
Facebookbilder Simon

Jag har fler knasbilder också. Ska försöka få in dem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0