Bilder

Peters jobb

Dykshoppen


Dykshoppen


Win
Dykshoppen


Klassrummet



Våran lägenhet
Lägenheten
Jag ska snart sätta in fler bilder på lägenheten.


Bilder från Winpearl när vi var där på min födelsedag.

Vinpearl

Akvariet
Vinpearl


Vinpearl


Vinpearl


Vinpearl


Vinpearl

Boxningsspelet. Hur kul som helst!
Vinpearl


Vinpearl


Vinpearl

Libanan över
Utsikt från linbanan

Utsikt över hamnen från linbanan
Hamnen från linbanan


Bider från när mamma & pappa var här. Här försöker Peter lära pappa att äta med pinnar :)

M & P


Middag på Sailing club
M & P
Jag ska också lägga in fler bilder från när mamma & pappa var här


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!
Det är alltid lika roligt att se bilder, verkar vara fint där. Vi fick se lite bilder i helgen också, det var kul. Jag gillar speciellt Peters nya frisyr, det verkar vara lite vietnamesisk stil över den.//Lena

2008-05-12 @ 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0